onsdag, maj 06, 2009

Never Stop, Never Give Up

Okej, den här gången gick det inte riktigt som jag ville. Men, jag är inte rädd för att kämpa för att nå mina mål, nästa år SKA jag in FS, för jag vet att jag behövs och det finns så mycket jag skulle vilja göra, förändra!

På centermanér ska jag dra en bonnig liknelse ”man saknar inte kon förens båset är tomt”. Att inte komma in gjorde bara mig mer bestämd, det jag ville göra försvann upp i rök. Det är ju tur att man är envis av naturen! Bara att skaka av sig och ta nya krafttag, jag kommer ladda upp och be aware, nästa år! Till 2010 ska vi ha byggt CUF 2.0, Sveriges kaxigaste och hetaste ungdomsförbund!


Det känns på riktigt att valrörelsen börjat nu, har varit på skoldebatt måndag, tisdag, onsdag. Det är kul att alla skolor är så olika!

På Solna gymnasium verkar det som om alla elever extraknäckar i hejaklackar, det hurrades hela tiden, hur kul som helst!

Östra real var klart intressant, motståndare var Christoffer Järkeborn (M), Ebba Busch (Kd), Fredrik Malm (Fp), Börje Vestlund (S), Christian Valtersson (Mp) och David Öborn (V).

Debatten var välorganiserad och eleverna ställde intressanta frågor. Fick sedan insiderinformation om att eleverna diskuterat debatten. Kul när man får återkoppling och höra att intresse finns!

Nu bär det snart av till Örebro och partistämma!

Inga kommentarer: