onsdag, augusti 27, 2008

Ibland blir det bara inte helt bra... men nästan!

Igår gick mina favoritjeans sönder, och idag upptänkte jag att ingen hör mig i min mobil. (snacka om envägskommunikation).
Som för att göra det hela bättre får jag, när jag pratar med ”The phone house” kundtjänst, veta att det förmodligen tar 3-4 veckor att reparera telefonen och att det inte är säkert att jag får någon lånetelefon under tiden. Just great. Ska jag då, som inte har någon hemtelefon och i övrigt måste vara tillgänglig för jobbet etc vara helt avskuren från verkligheten? Inte imponerad.

Men, every down has it´s ups (eller nått!) så när jag väl pratade med en kille i butik så var det inga problem och jag har numera en lånetelefon. Och, jag lyckades lämna in mina jeans på kemtvätten och fick veta att de skulle bli ”as good as new”.

Så, det går upp det går ner den som lever får se, se på saken som den é!


Vill passa på att påminna om FRA-hearingen på fredag. Don´t miss out!

Inga kommentarer: