onsdag, februari 03, 2010

Det är tydligen skillnad på folk och folk...

Nu är jag gruvligt trött på det här. Jag har inte varit en så flitig bloggare de senaste dagarna utan har på mitt håll mest morrat lite åt vissa socialdemokraters förtal och fulspel.
Men, nu är måttet rågat.
Man fular sig genom att ”hacka” vårt nätverk, ett nätverk som visserligen är öppet men när liknande saker har genomförts så har det minsann inte viftats undan som ett ”pojkstreck” eller ”bus”.

Sedan hittar man på citat och har sedan så dålig pressetik att man inte ens kan ha hyfs nog att publicera en dementi eller faktiskt be om ursäkt ordentligt.
Västerbottens Folkblad är nu anmält till pressombudsmannen och det har tidningen såklart heller inte valt att informera sina läsare om.

Som socialdemokrat verkar man ju få göra precis vad som helst utan att ta något ansvar alls.

Vilka var det som gjorde skillnad på folk och folk sa ni?

Nej nog! Det har från vänstersidan målats upp bild efter bild där ”liberaler” eller ”borgare" utpekas som illasinnade. Nu får det räcka, börja skvätt färg åt rätt håll istället, åt vänster. Det vore ett mer korrekt återgivande av verkligheten.
(och nej, när jag säger något sådant handlar det inte om att sprida lögner. Mitt lag jobbar inte riktigt så...)


Läs också: Elias, Magnus, Albin, Per, Johan

1 kommentar:

Frank sa...

Jag håller med dig. Det är beklämmande som dom håller på.
Tråkigt. Man undrar ju vad dom har för budskap egentligen?