torsdag, september 07, 2006

Full fart...

När jag vaknade imorse ösregnade det, hösten har kommit på gott och ont. Cyklade till stationen utan regnskydd (man är ju ingen wimp...) Jag hade en skoldebatt och bokbord på Solna gymnasium som gick ganska bra. Kom sen hem till röran i mitt rum, känns som om det är en ”never ending story” att få ordning på det hela.
På kvällen bar det av till Skogås och en rätt actionfylld debatt på en fritidsgård. Liberala ungdomsförbundet och grön ungdom rök ihop rätt ordentligt och själv ville jag slänga nått på vänsterpartisten. Jag hatar när representanterna från förbunden inte har respekt för de övriga. Att man avbryter en person som fått ordet är totalt respektlöst och dålig debattstil.
Fick efter debattens slut skjuts till den stora staden av moderaterna, så jag fortsätter hävda att de alltid har en bil. Något som är väldigt skönt för oss som får åka med…
Tog pendeln hem och blev stående ett tag mellan Karlberg och Solna, en riven kontaktledning var det visst, typiskt.

Imorgon bär det av till Eskilstuna för ett par skolpresentationer och bokbord…

Sverige förtjänar ett maktskifte - rösta på alliansen den 17:e september!

Inga kommentarer: