fredag, september 15, 2006

Tv-sänd valdebatt

Jag lyckas vara med på tv titt som tätt nu…
Debatterade i Tumba igår. Svt24 var där och bandade den så idag kan du se mig på tv.
Det var en intressant dag på hela taget. Först var jag i Kista på kunskapsgymnasiet för att delta i en debatt, där var också Ung vänsters ordförande Ida Gabrielsson ,ett av grön ungdoms språkrör, Ellinor Scheffer och ssu:s förbundssekreterare. Sen kommer jag till Tumba och där ska jag debattera med/mot Lufs ordförande Fredrik Malm, Muf:s ordförande Johan Forsell och Grön ungdoms andra språkrör Alexander Chamberland.

I förrgår var jag på Rudbeck för att representera centerpartiet i en politikerutfrågning, också den spelades in, för lokal-tv här i Sollentuna.

Verkar som om jag blivit lite av en mini tv-kändis som får debattera med de stora namnen… :P

Inga kommentarer: