måndag, september 11, 2006

I think we kicked some ass today! Go maktskifte!

Jag är verkligen inte en morgonmänniska men imorse var jag tvungen att gå upp ”in the crack of dawn” så att säga. Orsak? Jag skulle debattera på Rodengymnasiet i Norrtälje.
Det tar ca 2 timmar att åka dit…
Hade tur och sprang in i en Kdu:are och en Luf:are på vägen så tillsammans letade vi rätt på skolan. Debatten var jättebra. Jag tror det var den hittills bäst organiserade med taltid, begärande av ordet etc. Det är alltid lite svårt att avgöra vilka som ”vann” debatten men jag tycker att Alliansen gjorde väldigt bra ifrån sig idag.

Det verkar som om alla har blivit mass-förkylda under valrörelsen och nu är också jag drabbad. Ganska irriterande att under en debatt bli helt foggy i huvudet, men det gäller att härda ut, jag har verkligen inte tid att bli sjuk nu!

Förresten, för några dagar sen damp det ner lite vänstermaterial i min brevlåda som uppmanade mig att ”ta ställning” och ”kräva min rätt”.
Om det vill jag bara säga:
Jag har tagit ställning, jag har krävt min rätt- därför röstar jag på Centerpartiet!

Inga kommentarer: