måndag, januari 25, 2010

Inte bara nudlar!

25 januari! Är du kung (kung, kung) i baren den här månaden?

Januari och februari är kanske inte månader då det är fullt party i plånboken. Själv har jag ju också precis gjort min första, och största, investering i och med att jag köpt mig en lägenhet.
Utöver att min ekonomi fortfarande inte riktigt blivit sig själv sedan jul och nyår tyngs därför januarilönen även av dubbelhyror. Det kommer att bli till att leva på marginalen denna månad!

Räknade på kul ut hur mycket mer jag har kvar i plånboken varje månad med jobbskatteavdraget och kan då snabbt konstatera att marginalen varit hyfsat obefintlig om vi hade haft en röd regering...

Så tack Alliansen för att jag inte bara måste äta nudlar februari ut!

Vill du veta hur mycket mer du har kvar i plånboken?
Räkna ut det själv på jobbskatteavdrag.se

Inga kommentarer: